Command HQ: Trainer +6 [v1.7]
Trener
Tutaj znajdziesz aktualne sposoby honorowania Command HQ. Tutaj możesz pobrać trainer do gry w wersji 1.0 i wyższej, który będzie doskonałym zamiennikiem kodów. Pozostałe możesz zdobyć Unlimited Health, Unlimited Stamina, Unlimited Dead Eye funkcje oszukiwania. Więcej informacji i link do pobrania poniżej.
Opis gry: Command HQ to jedna z pierwszych opracowanych gier strategicznych czasu rzeczywistego. Za jej rozwój odpowiada zespół Ozark Softscape, na którego czele stoi Dan Bunten, uznany twórca gier. Oprócz tej pracy firma zajmowała się także takimi grami jak M.U.L.E. (1983) i Siedem miast złota (1984). Pierwotnym wydawcą Command HQ było MicroPlay Software (MicroProse), jednak w 2013 roku prawa do tytułu nabyła firma Tommo Inc. i od 6 listopada 2014 roku gra dostępna jest na platformie Steam pod patronatem Nightdive Studios i Retroism. Command HQ zostało uhonorowane przez amerykański miesięcznik Computer Gaming World tytułem gry wojennej roku 1991. W grze przypisuje się pierwsze wykorzystanie mechaniki gromadzenia zasobów i produkcji jednostek, które później zostały odtworzone w tak kultowych RTS-ach jak Dune II oraz pierwsza część serii Command & Conquer i na stałe wpisała się w kanon gatunku. Fabuła Gra oferuje pięć scenariuszy, z czego dwa pierwsze opierają się na wydarzeniach historycznych (I i II wojna światowa), a pozostałe trzy przedstawiają mniej lub bardziej hipotetyczne konflikty (III wojna światowa mająca swoje korzenie w zimnej wojnie, globalnym konflikt w najbliższej przyszłości i wojna w odległych, postnuklearnych czasach). Wszystkie strony zaangażowane w konflikty łączą się w każdym scenariuszu z dwiema przeciwstawnymi stronami (niebieską i czerwoną) oraz trzecią, neutralną frakcją. Pierwszy scenariusz przenosi nas w końcową fazę I wojny światowej, do roku 1918. Akcja rozpoczyna się po upadku carskiej Rosji i skupia się na zmaganiach Państw Centralnych i Ententy na froncie zachodnim. Ten scenariusz jest najodpowiedniejszym punktem wyjścia dla początkujących graczy, gdyż bitwy toczą się na niewielkim terytorium, a dostępne typy jednostek ograniczają się do piechoty i sił morskich (w tym łodzi podwodnych). Scenariusz II wojny światowej przenosi nas do roku 1942, kiedy siły III Rzeszy powoli zbliżają się do Moskwy, a Stany Zjednoczone decydują się na przyłączenie się do konfliktu. W tym trybie zasięg działań wojennych znacznie się rozszerza, obejmując także Azję Wschodnią, gdzie siły Osi reprezentowane są przez wojska japońskie. Gracz otrzymuje także nowe rodzaje jednostek: czołgi, lotniskowce i samoloty. Trzeci scenariusz przenosi nas do zimnej wojny, roku 1986. Przedstawia hipotetyczną sytuację, w której napięcia między Wschodem a Zachodem doprowadziły do wybuchu III wojny światowej. W tym trybie gracze wcielają się w Dowódców Układu Warszawskiego i NATO i toczą wojnę totalną, wykorzystując wszystkie jednostki i możliwości, jakie oferuje gra (bomby atomowe, rozpoznanie satelitarne itp.). Czwarty scenariusz rozpoczyna się w 2023 roku. Tryb ten jest bardzo podobny do poprzedniego, jednak zamiast sztywnego podziału na bloki radzieckie i NATO, otrzymujemy dwie frakcje z losowo generowanymi terytoriami. Gracze nie otrzymują także żadnych sił startowych. Jednostki startowe kupowane są według własnego uznania za posiadane przez nich środki. Ostatni, piąty scenariusz rozgrywa się w nieokreślonej przyszłości, w której Ziemia jest postnuklearnym pustkowiem. Jedynymi istniejącymi ośrodkami cywilizacyjnymi są suwerenne miasta-państwa. Każdy gracz zaczyna z tylko jednym takim miastem, pełniącym funkcję jego stolicy i pierwszej bazy. Na początku gry nie są dostępne żadne informacje o przeciwniku. MechanicsCommand HQ to gra strategiczna czasu rzeczywistego. Gracz przejmuje kontrolę nad jedną z dwóch frakcji i przy pomocy sił lądowych, morskich i powietrznych stara się pokonać przeciwnika. Sesja kończy się w momencie, gdy jeden z graczy zajmie wszystkie większe miasta należące do przeciwnika. Sytuacja taktyczna pokazana jest na mapie świata, którą możemy przybliżać, aby wydawać precyzyjne rozkazy naszym jednostkom. Wcielając się w głównego dowódcę wszystkich sił naszej frakcji, nie wydajemy rozkazów pojedynczym czołgom czy jednostkom piechoty, ale całym armiom i flotom. Jeżeli więc widzimy na mapie jednostkę oznaczoną jako lotniskowiec, to nie mamy na myśli jednego okrętu tego typu, ale całą grupę zadaniową, łącznie z eskortą. Gra pomimo swojej dużej skali oferuje pewne metody mikrozarządzania, chociażby poprzez mechanikę flankowania. Kiedy nasza armia wejdzie do bitwy z siłami wroga, będą one obracać się względem siebie „frontami”, co oznacza, że każda inna jednostka atakująca walczącą armię od tyłu lub z boku zada dodatkowe obrażenia. W grze dostępnych jest łącznie jedenaście rodzajów jednostek: piechota, siły pancerne, okręty podwodne, krążowniki, lotniskowce, eskadry powietrzne, satelity szpiegowskie, broń antysatelitarna, wywiad i zagraniczne jednostki wsparcia. W zależności od wybranego scenariusza nie wszystkie mogą być dostępne, dowódca Ententy z pewnością nie znajdzie w swoim arsenale bomby atomowej. Część naszych oddziałów posiada ciekawe cechy, m.in. piechota może się okopać, co znacznie zwiększa jej możliwości obronne, a siły powietrzne mogą pełnić rolę transportu powietrznego, zrzucając spadochroniarzy daleko za linie wroga. Uszkodzone jednostki można leczyć i naprawiać w sojuszniczych miastach i szybach naftowych, które są również źródłem dochodu. Miasta dostarczają pieniędzy, za które tworzymy nowe armie i floty, a szyby naftowe dostarczają ropy niezbędnej do sprawnego funkcjonowania armii i infrastruktury. Grę można przyspieszać i spowalniać zmieniając współczynnik szybkości z 0 na 6. Ustawienie 0 pełni funkcję aktywnej pauzy, umożliwiającej wydawanie rozkazów. Tryby gry Celem twórców Command HQ było zaoferowanie bitew zarówno przeciwko sztucznej inteligencji, jak i innym użytkownikom w trybie wieloosobowym. Oryginalna wersja gry z 1991 roku umożliwiała zabawę wieloosobową, na przykład przy wykorzystaniu kabla RS-232 lub modemu telefonicznego. Wersja na DOS Boxa pozwala na zabawę przez Internet, natomiast wersja na Steam oferuje wyłącznie tryb dla pojedynczego gracza. Na potrzeby rozgrywki dla pojedynczego gracza autorzy przygotowali pięć ustawień AI o rosnącym poziomie trudności: Sergeant State Stil, Captain Luke Warm, Colonel Buck Zeal, General Win Moore oraz Mars God of War. Aspekty techniczne Jak przystało na grę z początku lat dziewięćdziesiątych, Command HQ posiada bardzo prostą oprawę audiowizualną. Jednostki reprezentowane są przez skupiska pikseli, a zdarzenia komunikują się z nami za pomocą prostych dźwięków, są też komunikaty głosowe, do których przyzwyczaiły nas współczesne RTS-y. Interfejs gry chwalono natomiast za jasną i czytelną prezentację informacji oraz nowatorskie w czasie dowodzenia jednostkami wykorzystanie myszki.
Platforma: PC
Pliki do pobrania: 9854
Pobierz Command HQ Darmowy trener do nieograniczonej liczby trików, wszystkie triki w trainerze są przetestowane i działają.
Możesz użyć trainera do już zainstalowanej gry.
Command HQ: Trainer +6 [v1.7]:
Lista funkcji:- F1 Reset Support
- F2 Friendship Editor
- F3 Unlimited Water
- F4 Inventory Multiplier
- F5 Add Wood
- F6 Current Fuel
HOME Disable All
Внимание! Только зарегистрированным пользователям доступна ссылка на скачивание.