Star Trek: Starfleet Command II: Empires at War: Treinador (V1.0.42)
Trener
Jeśli trafiłeś na tę stronę, prawdopodobnie szukasz kodów, które działają
Star Trek: Starfleet Command II: Empires at War. Używanie trainerów w tej grze, Unlimited Health,Unlimited Stamina,Unlimited Dead Eye itd.
Opis gry: Rozpoczyna się następna przygoda. Kontynuacja wielokrotnie nagradzanej gry Star trek: Dowództwo Gwiezdnej Floty otwiera zupełnie nowe perspektywy przygody z nowymi rasami, nowymi statkami i zupełnie nowym Dynaverse II. Wejdź do nieograniczonego wszechświata, w którym gracze z całego świata walczą o kontrolę nad galaktyką, sektor po sektorze. Ciągły system dopasowywania online odzwierciedla aktualny stan kampanii, w której 8 ras walczy o dominację. Wybieraj mądrze swój gatunek, statki i przyjaciół! Kluczowe cechy SFC II: * Wybierz jedną z 8 ras, aby grać we wszystkich nowych kampaniach dla jednego i wielu graczy. * Steruj maksymalnie 3 statkami kosmicznymi jednocześnie, które reagują i manewrują przy użyciu zaawansowanej sztucznej inteligencji. Zdobywaj tytuły, wyróżnienia, medale, nagrody, rangi i punkty prestiżu, doświadczając życia kapitana statku kosmicznego! * Wyniki bardzo szczegółowych nowych statków, w tym stacji kosmicznych, statków flagowych, myśliwców i innych statków. * Najnowocześniejsza technologia graficzna otwiera nową erę taktycznego realizmu walki kosmicznej. * Scenariusze walki stają się jeszcze bardziej intensywne po dodaniu większej liczby myśliwców i statków szybkiego patrolu. * Nowy, rewolucyjny system dopasowywania Dynaverse II obejmujący mapę galaktyczną odzwierciedlającą aktualny status militarny i gospodarczy imperiów. * Każdy gracz będzie miał ewoluującą postać/dowódcę do kontrolowania, z możliwością awansu w szeregach. * Działania gracza w bitwie będą miały bezpośredni wpływ na mapę i status imperiów. Rozgrywka Chociaż najbardziej ekscytującym dodatkiem do Starfleet Command Volume II musi być sieciowy Dynaverse II – w którym możesz poprowadzić swoje statki na wrogie terytorium zamieszkałe przez tysiące przeciwników – gra pozostaje w swej istocie taktyczną symulacją statku kosmicznego. Aby prosperować, czy to w grze dla jednego gracza, w potyczce dla wielu graczy, czy w Dynaverse II, musisz wiedzieć wszystko, co tylko możesz, o swoich własnych statkach i ich broni, a także o statkach i broni, którą wykorzystają twoi wrogowie na Ciebie. Przegląd taktycznego interfejsu użytkownika Poruszanie myszką po ekranie interfejsu spowoduje wyświetlenie nowych paneli i ich opisów. Elementy sterujące interfejsu gry zapewniają dostęp do wszystkich systemów statków, w tym do dodatkowych statków pod twoim dowództwem. Widzisz także cenne dane na temat aktualnego celu. Każde Gwiezdne Imperium w Gwiezdnej Flocie Dowództwa tom II ma unikalny interfejs użytkownika w stylu danej rasy, ale wszystkie działają w ten sam sposób. Demo wykorzystuje interfejs Mirak Star League. Ten przegląd ma na celu dać ci wyobrażenie o tym, co zobaczysz. Tryb dla jednego gracza Jeśli chcesz rzucić wyzwanie i rozegrać szybką bitwę jako jedno z Gwiezdnych Imperiów – wybierając własny statek i statki wroga, z którymi będziesz musiał się zmierzyć na odległych krańcach galaktyki… Lub jeśli chcesz zagrać w długa, przedłużająca się kampania jako kapitan którejkolwiek z ośmiu flot ras kosmicznych... Dowództwo Gwiezdnej Floty: Tom II Tryb dla pojedynczego gracza oferuje dokładnie taką wymagającą i złożoną rozgrywkę, jakiej szukasz. Potyczka dla jednego gracza W potyczce dla jednego gracza możesz łatwo przystąpić do szybkiej gry przeciwko przeciwnikom AI. Możesz wybierać spośród kilku rodzajów potyczek i – jeśli chcesz – natychmiast rozegrać bitwę. W potyczce dla jednego gracza możesz łatwo przystąpić do szybkiej rozgrywki przeciwko przeciwnikom AI. Możesz wybierać spośród kilku rodzajów potyczek i – jeśli chcesz – natychmiast rozegrać bitwę. Jeśli jednak masz na myśli coś innego, możesz dostosować zaangażowanie na kilka sposobów. Możesz wybrać typ mapy – pola asteroid, planety, czarne dziury, mgławice – i epokę, w której chcesz, aby miała miejsce potyczka, co określa, jakie statki są dostępne.p Możesz wybrać maksymalnie trzy statki dla siebie siłę, a następnie dostarcz je i zremontuj według własnego uznania. Możesz wybrać maksymalnie pięciu przeciwników i sojuszników AI oraz wybrać dokładnie te statki, które będą pilotować. Daje to szansę na przećwiczenie taktyki przeciwko różnym Gwiezdnym Imperiom i ich flotom. Potyczki dla jednego gracza oferują szybkie, pełne akcji rozgrywki w sytuacjach, gdy możesz być potrzebny w prawdziwym świecie, ale dają też szansę latać różnymi statkami i ćwiczyć przeciwko wszelkiego rodzaju przeciwnikom. Kampania dla jednego gracza Starfleet Command Volume II zawiera zupełnie nowy system kampanii dla jednego gracza oparty na nowym systemie online dla wielu graczy Dynaverse II. W kampanii dla jednego gracza zaczynasz jako kapitan fregaty w dowolnym Gwiezdnym Imperium, które wybierzesz. Na początku prawdopodobnie pozostaniesz w pobliżu serca swojego Imperium, gdzie prawdopodobieństwo spotkania potężnych flot wroga jest mniejsze, a będziesz otrzymywać misje w zależności od Twojej lokalizacji i posiadanej siły. Gdy zdobędziesz rangę i prestiż, zaoferowane zostaną ci bardziej wymagające cele i przesuniesz się w stronę obrzeży przestrzeni swojego Imperium. Bardziej prawdopodobne jest, że zostaniesz wezwany do obrony granic lub nawet zapuścisz się na wrogie terytorium. Wyniki Twoich misji będą miały bezpośredni wpływ na losy Twojego Imperium. Jeśli stracisz swój pierwszy statek, otrzymasz propozycję innego – choć być może nie tak dobrego – i podobnie, gdy odniesiesz zwycięstwa, będziesz mógł ulepszyć swój statek, a nawet kupić dodatkowe statki. Możesz na stałe dowodzić maksymalnie trzema różnymi statkami, a podczas bitwy możesz także przejąć dowodzenie nad dowolnymi zdobytymi statkami. Korzystając z ulepszonego systemu kontroli floty w Dowództwie Gwiezdnej Floty, tom II, będziesz w stanie dowodzić łącznie maksymalnie sześcioma statkami podczas starcia. Niektóre misje są opcjonalne – jeśli jesteś zajęty lub masz inny cel na myśli, możesz je odrzucić . Inne misje to jednak takie, których nie będziesz w stanie odrzucić bez poddania się walce, utraty prestiżu, a nawet bycia zdyscyplinowanym przez centralne dowództwo Twojego Imperium. Wydarzenia, na które nie masz wpływu. W zależności od twojej rasy i wybranej ery kampanii, może się okazać, że historia w niewielkim stopniu uwzględnia plany, które poczyniłeś. Niektóre wydarzenia historyczne – jak nagłe pojawienie się Konkordium Międzygwiezdnego – są nieuniknione i zagrażają twojej karierze, nie wspominając o ich zagrożeniu dla Imperium, któremu służysz. Służ dobrze Imperium, a zasypie cię rangą, medalami, prestiżem i nowymi statkami. Służ Imperium źle, a... cóż, kosmos jest pełen maleńkich fregat policyjnych, z których każda jest obsługiwana przez załogi, które nigdy nie wyróżniły się w bitwie. Ktoś musi chronić te frachtowce pełne środków medycznych i bibelotów obcych. MultiPlayer Starfleet Command Volume II oferuje kilka opcji rozgrywki wieloosobowej. Jedna z nich – internetowa kampania Dynaverse II – jest tak odmienna i głęboka, że zasługuje na osobną sekcję na tej stronie internetowej. W przypadku tradycyjnych bitew wieloosobowych, które można rozgrywać w sieci LAN lub Internecie, SFC II ma również kilka ekscytujących funkcji. Poniżej przedstawiono niektóre ekrany konfiguracji trybu wieloosobowego. Wyjaśniając niektóre ekrany, które zobaczysz, możemy również opowiedzieć o niektórych funkcjach trybu wieloosobowego. Ekran Połączenia gier Na tym ekranie możesz wybrać pomiędzy sieciową grą Dynaverse 2 z jej długoterminowymi kampaniami dla wielu graczy lub rozgrywkami wieloosobowymi typu potyczki za pośrednictwem sieci LAN lub Internetu, a także skorzystać z usługi dopasowywania MPlayera. Standardowe gry wieloosobowe mogą obsługiwać do sześciu graczy w starciu. Ci gracze mogą być kontrolowani przez ludzi lub sztuczną inteligencję. Każdy gracz może zacząć z maksymalnie trzema statkami, a podczas walki może przechwytywać wrogie statki i dowodzić nimi w sumie sześcioma statkami. Utwórz ekran gry wieloosobowej Tutaj możesz wybierać spośród szerokiego asortymentu misji dla wielu graczy, a w wielu przypadkach możesz dodatkowo dostosować grę, wybierając typ terenu, epokę gry, limit BPV i prędkość gry. Tutaj można również wybrać maksymalną liczbę graczy. Niektóre misje mogą ograniczać liczbę graczy lub mieć zalecane wartości maksymalne. Ekran startowy trybu wieloosobowego Tutaj gracze spotykają się i konfigurują swoje floty. Każdy gracz może należeć do jednej z dostępnych drużyn i może wybierać statki do limitu BPV obowiązującego w grze. Statki mogą zostać zmodernizowane i dostarczone ponownie w ramach limitów BPV. Gospodarz gry może także wybierać i modyfikować statki należące do gracza AI.
Platforma: PC
Pliki do pobrania: 10303
Pobierz Star Trek: Starfleet Command II: Empires at War Darmowy trener do nieograniczonej liczby trików, wszystkie triki w trainerze są przetestowane i działają.
Możesz użyć trainera do już zainstalowanej gry.
Star Trek: Starfleet Command II: Empires at War: Treinador (V1.0.42):
Lista funkcji:- F1 Invincible Mode
- F2 Easy Level Up Fast XP
- F3 Edit Backpack Space
- F4 Change Sica Level
- F5 Reset Wanted Alert Level
- F6 Infinite Card Lifetime
- F7 Set Resistance
HOME Disable All
Внимание! Только зарегистрированным пользователям доступна ссылка на скачивание.