Dual Gear: Trainer +14 [v1.8]
Trener
Tutaj znajdziesz aktualne sposoby honorowania Dual Gear. Zawiera kod 14 przydatne funkcje, dzięki którym zyskasz dodatkowe funkcje w grze
Opis gry: Dual Gear to turowa gra strategiczna, wyraźnie inspirowana japońskim „mecha anime”, kładąca duży nacisk na aspekty taktyczne i zarządzania jednostkami. Został stworzony przez debiutujący pięcioosobowy zespół Orbital Speed z Tajlandii. Trzon rozgrywki stanowi walka z jednostkami dowodzonymi przez sztuczną inteligencję w kampanii fabularnej, która zapewni co najmniej 30 godzin zabawy. Akcja StoryDual Gear rozgrywa się w roku 2064, kiedy w kosmosie odkryto nowe źródło energii. Niemal natychmiast rozpoczęto budowę kompleksu zwanego Gaia Belt w nadziei na pozyskanie cennych surowców. Efektem tego projektu był szybki rozwój robotyki i technologii kosmicznych. Niecałe 40 lat później, w 2101 roku, obiekt padł ofiarą ataku terrorystycznego, który wyrządził także znaczne szkody samej Ziemi. Odpowiedzialna za ochronę Gaia Belt firma Trinity Element porzuciła rozwój technologii kosmicznych na rzecz przemysłu militarnego, sprzedając efekty swojej pracy jednostkom bojowym Dual Gear podmiotom z całego świata, w tym także graczowi. Zarządzanie MechanicsUnit odbywa się w bazie danych, z poziomu ekranu centrum dowodzenia. Przede wszystkim wymaga od gracza rekrutacji pilotów, którzy następnie zostaną przydzieleni do kierowania poszczególnymi jednostkami bojowymi. Na uwagę zasługuje fakt, że każdy z pilotów zdobywa doświadczenie, rozwijając swoje umiejętności i zdobywając nowe. Mając drużynę pilotów, gracz może samodzielnie zarządzać mechami. Każda jednostka składa się z pięciu modułów: głowy, kokpitu, ramion, nóg i „plecaka”. Wszystkie części są wymienne, co zmusza nas do dokonywania wyborów w zależności od stylu gry, np. cięższe i bardziej opancerzone nogi będą zużywać więcej punktów ruchu niż ich lżejsze odpowiedniki. Wygląd mechów można również spersonalizować, zmieniając kolor lub wzór kamuflażu. Wyposażenie uzupełnia broń, którą można zamontować na rękach, nogach i „plecaku”; dostępne są karabiny szturmowe, maszynowe i snajperskie, wyrzutnie rakiet, broń laserowa, plazmowa i konwencjonalna. Zwieńczeniem zbrojowni jest broń do walki w zwarciu. Ostatnim etapem przygotowań do misji jest wybór środka transportu, jakim jednostki będą się przemieszczać w rejon działań. W grze dostępnych jest kilka różnych typów środków transportowych, powietrznych, naziemnych czy kosmicznych, różniących się statystykami, pojemnością, czy nawet możliwością zapewnienia wsparcia ogniowego w trakcie wykonywania zadania. Mając już przygotowaną drużynę mechów, gracz może przejść do sedna Dual Gear, wykonując kolejne misje z kampanii fabularnej. Każde z nich można powtórzyć dowolną ilość razy; gra wręcz zachęca do eksploracji, w niektórych z nich ukryte są dodatkowe części dla mechów, inteligencja czy ukryte wątki fabularne. Co istotne, podczas powtarzania zadań istnieje możliwość nałożenia specjalnych utrudnień w zamian za lepsze nagrody za ukończenie misji. Dodatkowe bonusy otrzymasz również stosując się do zaleceń przedstawionych podczas odprawy. Bitwy w Dual Gear mają charakter turowy, w którym gracz przejmuje kontrolę nad każdą z maszyn należących do oddziału. Sterując mechem, zwróć uwagę na dwa zasoby wykorzystywane podczas swojej tury: generator wyjściowy (GP) i punkty akcji (AP). GP wykorzystuje się głównie podczas poruszania się, ale także zasila niektóre aktywne umiejętności, które są ściśle zależne od używanej broni. AP natomiast służą wyłącznie do korzystania z aktywnych zdolności. Co ważne, pomimo systemu turowego, jednostki gracza mogą być atakowane w swojej turze podczas ruchu. Kiedy gracz się zatrzyma, ogień wroga również ustanie, co pozwoli ci zaplanować i przeanalizować kolejne kroki. Otrzymane obrażenia rozkładają się na elementy pancerza i mecha, każdy z nich można zniszczyć, co ma realny, zauważalny wpływ na wynik bitwy. Przykładowo jednostka z uszkodzonymi nogami pochłonie więcej punktów ruchu, natomiast zniszczenie ramienia uniemożliwi korzystanie z trzymanej w nim broni. Ostatnimi czynnikami wpływającymi na skuteczność bojową są statystyki samego pilota oraz odległość od celu. Aspekty techniczne Dual Gear działa na silniku Unreal Engine 4, co zapewnia wysoką jakość grafiki. Jednocześnie projekt sprawia, że otoczenie wygląda wyjątkowo sterylnie.
Platforma: PC, PS4, XONE
Pliki do pobrania: 8431
Pobierz Dual Gear Darmowy trener do nieograniczonej liczby trików, wszystkie triki w trainerze są przetestowane i działają.
Możesz użyć trainera do już zainstalowanej gry.
Dual Gear: Trainer +14 [v1.8]:
Lista funkcji:- F1 Super Health
- F2 Increased Weapon Accuracy
- F3 Change Woo
- F4 Edit: Cash Trap Outcome
- F5 Fast Date Times
- F6 Infinite Unit Movement
- F7 Add Cash
- F8 Item Editor
- F9 Easy Combat Summon
- F10 Reset Used Item Space
- F11 Instant Max Level
- F12 Unlimited Surges
- NUM 1 Infinite Focus
- NUM 2 Change Hours
HOME Disable All
Внимание! Только зарегистрированным пользователям доступна ссылка на скачивание.